Köşe Yazıları » Deşifre

Kaliteli ve Ucuz VPS Macerası

Yeni bir karar aldım az önce, sizi daha çok seveceğim. Sizin yararınıza olabilecek şeylere daha çok öncelik vereceğim. Buna inancımı ben yıllar önce kaybetmiş birisi olarak söylüyorum. Gizlenmiş mail, isim ve ip adresleri ile saçma salak yorumlar beni yıllar önce yine bu pozisyonda bir aranma hacmine sahipken yol değiştirmeme neden

Arayıcının Efsanesi – Sen Ne Düşünüyorsun?

DİZİ HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİ VE YORUMLARINI AŞAĞIDAKİ YORUM ALANINDAN BİZİMLE PAYLAŞ . . . 1. SEZON BÖLÜMLERİ 2. SEZON BÖLÜMLERİ ARAYICININ EFSANESİ 3. SEZON . . . Fantastik dizi dünyasının belkide hiç unutamayacağım isimlerinden birisi olarak hafızama kazındı Arayıcının Efsanesi. Orjinal ismi ile Legend of the Seeker yüzeysel bakıldığı zaman standart iyi ve kötünün savaşı ve

Hiçbir şey hayal ettiğim kadar mükemmel değil!.

'Buna ben de dâhilim.' Buna göre hayallerimizin gerçek dünyada yapabileceklerimizden çok daha güzel olduğunu anlayabiliriz. O boktan projelerinizi, sanki sadece sizin aklınıza gelmiş sandığınız fikirlerinizden vazgeçin. Onlara mükemmelmiş gibi bağlanmayın. Diyorsanızki 'bu ne mk ben daha iyisini yaparım' diye o zaman deneyin. Ama böyle birşey yapacağım zengin olacağım kafasıyla yapıyorsanız s*ktrin

Başarılı olmanın sırrı: Vazgeçmek!

BUNU OKUMAK SANA HİÇ BİR YARAR SAĞLAMAYACAK * * * Bir yolu bitirmek için daha hızlı yürüyoruz, yeri geldiğinde dahada hızlanmak için koşmaya başlıyoruz. Hiç bir alternatif varmı bakmadan yıllar süren uzun yolu koşmayı yaşamak sanıyoruz. Temel kuralımız, kısa mesafe etkili hedefler. . . . Toplum olarak zaten ön yargı, eleştiri ve yapılan işleri desteklememek

Bakışlar bizi şeytan’a dönüştürür mü?

Bir zamanlar özel güçlerim olduğunu düşünürdüm. Bir kaç dakika sonra olacakları hissetmek yada gözlerine baktığımda nasıl bir karaktere sahip olduğunu öğrenmek gibi. Çok sevmiştim o zamanları. Ergen bir çocuk, tembel bir öğrenci, sığır gibi bir hayat. Sahiden eğitimde tembellik nedir? Ben sayısaldan nefret ederdim bu beni tembel yapardı, sayısal eğitmene

Top